gezentianne sezeryanda tüpleri bağlatma sonrasında çok ağrı oluyor deniyor siz böyle bişey yaşadınız mı acaba bende 32 yaşındayım süpriz 3. Gebeliiğim bünyem hamile kalmaya çok müsait olduğu için tek çözüm bağlatmak diye düşünüyorum ama bir arkadaş doktoruna sor sezeryan sonrası toparlanma zor oluyormuş dedi kafam karıştı