Cicekliannee Ipek0z yaa maşallah allah bağışlasın. Benim de 18 aylık bir kızım var. Biraz erken bir karar biliyorum benim için ama hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🥰 Sizden haber bekliyorum o halde 😍
Ipek0z Cicekliannee amin cümlemizinkini bağışlasın rabbim 🤍🤍 evet biraz erken ama uslu bir çocuksa biraz daha rahat olur, benimki bir avuç ateş 🙈🙈 güzel haberlerle gelicem inşallah ben o hemen hamile kalan tiplerdenim o yüzden beklentim yüksek 😅😅
Cicekliannee Ipek0z yaaaani belki sizinkine göre akıllıdır ama deli yanları da dolu bir kızçe 😅 ay ben de kızıma İlk ayda hamile kaldım. Bunu çoook merak ediyorum 🫠🫠
Ipek0z Cicekliannee çok fazla kasık ağrısı ve kasık batması yaşadım bu ay özellikle sağ tarafta. O yüzden beklentim yüksek, sadece iki gündür azaldı ağrılarım acaba diyorum tutmadı mı🙈 ilk çocuğumda da kasık ağrı ve batmalarım çoktu o yüzden büyük ihtimalle tuttu
Cicekliannee Ipek0z ya allah gönlünüze göre versin 🥰😍 benim de sol kasıkta hafif sancılarım vardı ama geçti. Hala 9 gün var regl tarihine. Olmadı gibi düşünüyorum. Kızım İlk aydan olmuştu ama pcos var ve biraz kilom kaldı
Ipek0z Cicekliannee benim oğlum ilk geceden olmuştu evlendim dokuz ay sonra doğurdum🙈 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah ❤️
Cicekliannee Ipek0z yaa bugün Ben de dayanamadım yaptım ama negatif benim de 😅 bence biraz daha sabredelim inşallah vardır da pozitif görürüz 😍😍 siz tek gecede tutturmuş insansınız bence umut daha çok 😂
Ipek0z Cicekliannee ahahahahs eşim diyor ki ya ilki tekte oldu bu niye olmuyor kısır mıyız acaba (daha yeni başladık halbuki) skskskdksksks heee dedim ilki gökten indi ikincisine kısırız 🤣🤣🤣
Cicekliannee Ipek0z ya allah korusun ama ikincisi hemen olmayan çok oluyor diyorlar ama biz rahat olalım stres yapmaya hiç gerek yok. 2 3 ayda olsa da olur 😅
Ipek0z Cicekliannee ya olmazsa da vardır bir hayır diyecez karalar bağlamanın ne alemi var 💕 benim herif depresyona girdi manyak🤣🤣🤣
Ipek0z Cicekliannee ya olmazsa da vardır bir hayır diyecez karalar bağlamanın ne alemi var 💕 benim herif depresyona girdi manyak🤣🤣🤣
Cicekliannee Ipek0z aaa gerçekten miii. Bizde de daha çok düşünen taraf benim😅 şaşırdım valla. Ay çok şükür mahrum değiliz 😍 hem daha olup olmadığı bile belli değil 😅