Onurbanuu koza08 ay suan dedıgınız herseyı bugun ben yasadım pıhtılı kan geldı gıttım ama kese yolksac olusmus dedıler progestan gunde ıkı kere ıgne olduğumu soyleyınce devam dedi oksaparda kullanıyorum ayrıca sadece aspırını kestık evde yat dedı salıya tekrar gıdıcem
koza08 Onurbanuu benim de aynı coraspin kullanıyordum onu kestik. Ama kan sulandırıcı iğneye devam ediyorum. Kanama alanınız var mı ve de kasık ağrınız?
Onurbanuu koza08 kanama alanı cıkmadı demedı yanı bazen tutunma belırtısı tup bebekte olabılıyor dedi suan bı agrım yok ama ılk geldıgınde sabah vardı agrım gectı cok sukur
koza08 Onurbanuu kanama alanı ve ağrı olmaması çok iyi. Lekenlenme uzun sürebiliyor endişe etmeyin. Bol istirahat edip bol su için. Kaçıncı haftadasınız?
Bubu00 koza08 benim de tüp bebek 7+2 benimde perşembe günü inanılmaz kanamam geldi avuç kadar pıhtılar düştü çok şükür kalp atışını duyduk 1 gece hastanede yattım
koza08 Bubu00 çok şükür sevindim bebeğinizin iyi olmasına. Sağlıkla sıkıntısız atlatırsınız inşallah. Neden oluyor herkeste bu kanama anlamıyorum hiç.
Birhiss Bubu00 ben de tüp bebek annesiyim de bir şey sormak istiyorum size bu sıkıntıları yaşadığınız evrede ilaçlar kullanıyor muydunuz pregesteron, Coraspirin, estrofem gibi
Bubu00 Birhiss kan sulandırıcı hiç kıllandırtmadı ama estrofem dushaston ve prolutex iğne transfer öncesinden beri hala kullanıyorum progestan fitil bir dönem kullandım alerji yaptı bıraktırdı