Kızlar hayırlı akşamlar herkese iyi bayramlar diliyorum .
Ben 5 Mayıs embriyo transferi oldum
Ve suan gebeyim hamdolsun .
30 Mayıs kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim muane oldum kanama yok ama dikkat et dedi .
Bugün ise lekelenmem oldu ve kanama şeklinde oldu acil olarak doktora gittim muane oldum ve dusuk tehlikesi var kanama gözüküyor dedi ….
Progestan iğnesi ni kullanıyordum şimdi fitilini verdi böyle bi sorunla karşılaşan oldu mu tetbirleriniz neler oldu acaba bilgi sahibi olan yorum yapa bilirmi size zahmet .. 😔🩷