Yurdagull0612 Kızlar merhaba 39 haftalık hamileyim 2. Gebelik sancım yok biraz kasılma olduğu için tedbir amaçlı acilden giriş yaptık ebe muayene etti 4 cm açılman var dedi ama nst de sancı çıkmadı yatışı reddettim evde sancımın gelmesini bekliyorum bebişin hareketleri iyi şükür ama ne gelen var ne giden ne yapmam lazım evde sancılarımın gelmesi için
Busramnida Yurdagull0612 ben yatışı kabul ederdim gerekirse suni alırdım 🥲 squat ve sıcak duş alın ☺️
cileklitursu Yurdagull0612 konudan bağımsız bir şey sormak istiyorum elle muayenede sadece iki parmaklq mı yapıyorlar acisi çok oluyor mu
beydossss Yurdagull0612 4 cm’le yatışım yapıldı 1.5 saat sonra doğurmuştum nstde de sancım aşırı yoktu ama ben çok hissediyordum sonuç olarak büyük casaret sizin ki 😊
Yurdagull0612 Busramnida canım ailemden çok uzaktayım nasip olursa yarın gelecekler 6 yaşında kızım var ve burda onunla ilgilenecrk kimse yok eminim sabah yatışım olsaydı şuan belkide bebiş kucağımda olacaktı ama suni sancıda almak istemdim
guneykeremsmom Gzm122 hint yağı aşırı tehlikeli bişey, nasıl önerebiliyorsunuz ? Hint yağı bağırsakları çalıştırdığı için aynı etki bebektede olabilir ve anne hiç farketmeden bebek kakasını yapabilir, bebeğin kalp atışlarının bozulmasına sebebiyet verebilir.
Yurdagull0612 cileklitursu aynen canım eline jel sürüyo ve biraz can yakıcı oluyo ama dayanılmayacak kadar değildi biraz ittirdi elini felan çevirdi o an oldu ağrı
Yurdagull0612 beydossss sabah 5 buçukta kontrole gittim doktroda dedi zaten sancısı olmayanı genelde eve gönderiyoruz nst sonucumda iyiydi evimizde 5 dkk uzaklıkta hastaneye keşke bende 1 buçuk saat içinde doğum yapmış olsaydım ama bu saat oldu gelen giden yok 🫢hastanede olsaydım büyük ihtimalle sürekli alttan muayene ve suni sancı vereceklerdi
2cocuk2kopek Yurdagull0612 herkes sancı hissetmez ilkinde hissedip bunda da sancı hissedeceksiniz diye bir şey yok ki
Yurdagull0612 2cocuk2kopek sancı lekelenme su gelişi illaki bi belirtisi olacaktır diye düşünüyorum ilk gebeliğimde de 4 cm açılmaya yatışım yapıldı sancım yoktu ama 2 saat sonra başlamıştı bu da öyle olur diye tahmin ettim
269522 guneykeremsmom hint yağı doğumu başlatıyor diye önerebiliyorlar ama görümcem de 41.hafta da doktoru önerdi içti ve bebeği kakasını yaptı gerçekten böyle bir etkisi var
Gzm122 guneykeremsmom Herkeste akıl var araştırma zihniyeti var ben öneri de bulundum araştırır bakar doktoruna sorar uygularsa uygular. Benim çoğu tanıdığım hint yağı sayesinde doğurdu doktoruna danışarak.
guneykeremsmom 269522 evet öyle kafaya göre içilecek birşey değil ve öneride bulunuluyo gerçekten korkunç
guneykeremsmom Gzm122 o zaman belirtin bunu önerinizde yinede doktorunuza sorun diye, herkeste akıl varsa bazı şeyleri insanlar niye buraya sorsun araştırır zaten. Buraya soruyoruz ki hepimiz tecrübelerden faydalanalım diye
Minik_04 Yurdagull0612 sıcak duşu pek önermiyorum ama bol bol merdiven in çık egzersiz fln yap cok iyi gelir kendi arabaniz mi var ya da hastane cok uzak mı
Yurdagull0612 Minik_04 evet arabamız var ve hastane 5 dkk uzaklıkta teşekkür ederim deneyeceğim inşallah
Minik_04 Yurdagull0612 rica ederim Rabbim doğumunu kolaylaştirsin inşallah bebişini sağlikla kucağina al😊❤️