Benim ilk gebeliğimde daha ileriki haftalarda çamaşırım hep su gibi ıslanıyordu yani çis kacırıyprum sandım ama değil, bebeğin suyu sızıyor sandım doktora gittim ama öyle bir şey çıkmadı. Bir çeşit vajinal akıntıymış zararsız. Günde defalarca çamaşır değiştiriyordum. 15-20 tane sabahtan hazırlıyordum. Ne kadar sürdü hatırlamıyorum ama haftalarca devam etmişti galiba. Oğlum şuan 4 buçuk yaşında hiçbir sorun yaşamadık çok şükür