Ben tüp bebek ile hamileyim başta coraspin artı oksapar kullanıyordum ,4-7 ve 9. Haftada kanama ve lekelenme yaşadım coraspine geri başladıktan bijac gün sonra hep, 9. Haftadan sonra tüp bebek hemsiresine coraspini tekrar icmeyecegimi söyledim takipli olduğum.dontora da dedim aynısını o da sadece oksapar yeter dedi 9. Haftada bıraktım , kişiden kişiye değişir bu durum ama benim bunyeme ikisi fazla geldi sanırım