AnayimBenAna_ Kocamanailem_ aynıyız sürekli olmasada benimde 3.5 yaş kızım 2.5 aylık zarar veriyor maalesef. Biraz daha azaldı bu aralar ama genel olarak kıskanıyor. Geçenlerde gözümün önündeyken yanağını ısırdı mesela. Bizde yaz okuluna vermeye karar verdik.
Kocamanailem_ AnayimBenAna_ bizim burada kreş filan da yok olan da çok uzak en yakın 4/6 yaş Kreş var oraya vermeyi düşünüyorum yoksa akıl sağlığımı kaybedeceğim
Nesli006 Kocamanailem_ oyun terapistine götürün. Kardeş kiskncligini psikolog eşliğinde oyunlarla çok etkili oluyomus. Bende eğer kızım çok ksknclik gostrrse öyle yapmayi dusnyorme şuan hamilym. Kardeş kiskncliginin cozulmeis lazım kardeşini kabuklnmsesi lazım.
Kocamanailem_ Nesli006 aklımıza kreş geldi kreşe göndereceğiz inşallah. Yoksa evde durdukça iyice sinirleri bozuluyor