Ruruu merhaba benimde kanama düşük vs her şeyi öncesinde yaşamış bi gebe olarak haftada bir banyo yapıyorum çok uzun dırmuyorum ve çok sıcak su ile yıkanmıyorum kendimden iğreniyorum terliyorum vs ama bebişi riske atmıyorum :( erken doğum riskim var şimdi de uzanıyorum sürekli çok kötü bi şey duş almamak