Kizlar hafta basinda pembe leke gelince acile gittim doktorlar progestan igne, duphaston ve kan uyusmazligi ignesi yapti ve wc disinda kalkma surekli yat dediler. Benim aklima gelmedi sormak banyo yapabilir miyim diye. Arefe gunu yapcaktim ama vazgectim ne olur ne olmaz diye ama malum havalar isindi terledim banyoya girmek istiyorum ama korkuyorum da cok. Bu durumu yasayan varsa banyo konusunda nasil bir yol izledigini soyleyebilir mi? Doktor nasil yonlendirdi sizleri