Mariam2 Minikmucizem10 canm bu testler zaten negatif ki bende yeni çözdüm bu işler silik de olsa sadece mor yada pembelik olmasi lazim gerisi negatif girmesi renglerde yada beyaz çizgi negatif
Minikmucizem10 Mariam2 öyle bişey yok canım ben ilk gebeligimi de bu şekilde öğrendim 2.sinide ki ikincisi düşük oldu fakat bu şekilde silikti hamilelik belirtilerinin hepsini de yaşadım hala daha yaşıyorum da ama malesef yani silik çizgiyle 2 gebelik poitifim var
Mariam2 Minikmucizem10 haklısın ama buradakitestker ayine daha silik çizgi çıkardı hepsi ama negatif en son yaptığım test bile mor çıkardı silik oda negatif
Ayseguls_baby Zeybal_24 test artımed sanırım ben de artımed kaset testle gebeliğimi öğrenmiştim ama çizgi aralığı bu kadar uzak değil hatta resmi var atayım