Fffyza23 bence sizin içinize sindikten sonra kimsenin ne düşündüğü önemli değil. Bu süreçte anladım ki kimseye isim beğendiremiyoruz, halbuki böyle bir çabamızda yokken.🥲 ben de oğluma Kayra ismini koyacağım. Pastane ismi gibi dediler🤣 yani insan küfür etmek istiyor sanki kendileri doğursa dünyanın en nadide ismini koyacaklar😀