Merhaba hanımlar. 4 aylık hamileyim ve kızımız olacak. Eşime birkaç isim söyledim ve Sare ismine çok yükseldi, bayıldı. Ben de beğenmiştim zaten. Şu an bile hayallerden bahsederken ya da onunla konuşurken hep Sare diyor. İsmi öyle benimsedi yani. Bugün birisi isim düşündünüz mü dedi ben de söyledim.
‘Yaaa başka isim düşünmediniz mi? Sare ne bileyim… enerjisi düşük gibi.. Başka seçenekler de bakın bence’ vs gibi şeyler söyledi. Açıkçası moralim bozuldu. Bana çok tatlı bir isim gibi geliyor çünkü. Sizin de fikirlerinizi merak ediyorum ❤️