sendekimsinnn Melike_4949 bende çok şükğr leke yok kaşıdığım yerler kabarıyo geri eski haline dönüyo sizinki kaç haftalıkkrn başladı
EbCey sendekimsinnn kabarık değil ama kaşıntım çok. Döküntülü bir görünüm var. Bazen daha belirgin oluyor. Sabah duş alıp iyice liflenip kremleniyorum, akşam yatmadan önce tekrar duş liflenip alıp kremleniyorum. O şekilde rahatlatıyorum biraz cildimi.