Bende 37. Haftamdayım her yerim o kadar kaşınıyor ki artık kanıyor kaşımaktan. Kollarım bacaklarım popom belim her yerimde döküntüler var. Doktora gittim alerjik dedi karaciğer enzimlerim normal. 1 haftadır yapmadığım şey kalmadı. Artık topuklarım ayaklarımın altı bile kaşınıyor. Hiç bir şey fayda etmiyor.