Ayseacaru evet canım o kadar küçükken hissedilmez çok küçük çünkü sabret hissedersin ben ilkini 16.haftamda hissetmiştim ufak ufak bunu ne zaman hissederim bilmiyorum 9 haftalığız şu an bende senin dediğini yaşıyorum böyle pıt pıt atıyo gibi ama emin ol onlar bebek değil ilk hamileliğimde bende öyle hissediyodum sonradan gerçekten bebişimi pıt pıt hissedince onlar benek hareketi değilmiş dedim ama çok güzel bi duygu bebeğini hissetmek karnında rabbim herkese yaşatsın