Gul1935
Önce kendi ailemle bazı sorunlar yaşadım kanama,düşük riskim olmasına rağmen gelip bir yardım eden olmadı bu durum beni fazlasıyla üzdü eşim çok yardımcı oldu yanımda oldu ama sağolsun ailesi tüm bayram boyu beraberdik daha doğrusu bizdelerdi başka çocukları olmasına rağmen hep bizde bazı sorumluluklar bende haliyle bunaldım kurbanla uğraşırken birde evimizde misafir vardı söyleyince bu sefer eşimle kötü olduk,pek de umurumda olmadı açıkçası ben hamilelik sürecinde birine hizmet edecek zamanda değilim vakti zamanında yaptık zaten yeterince.Birde eşimle aramızdaki bir olaya dahil olmaları eşimi sinirliyken daha da harlandırmaları beni de bazı insanlardan soğuttu,herkese tavrımı koydum eşimede ailesine de.Çok fazla fedakarlık da yanlış devamı sürekli isteniyor ve senin görevin haline geliyor yapmayınca da kötü oluyorsun en iyisi fedakarlık yapmamak dedim kendime bebeğime odaklandım böylesi daha güzel 🧚♂️