Hlya1993-
Bunu yaşamayan yoktur hormonlara bağlı ama herkesin atlatması ya da toparlanması çok farklı süreçler sonucu olur ben bunu geçmiş travmalara,ailenin yanında ne kadar olduğuna,eşine , kardeşine bağlıyorum.Kendimde zor bir dönemden geçiyorum ilk defa anne olucam acaba doğru mu yaptım yanlış mı ? Onu kötü etkiliyor muyum ? Binlerce kafamda soru var.Ama kimse senin o ruh halini,kafandaki soruları anlamıyor hamilelikte herkesin gerçek yüzünü bir bir gördüm eşimi,ailesini,kendi ailemi,arkadaşlarımı iyisiyle kötüsüyle herrrr şeyi gördüm biraz da şöyle bir çıkarımda buldum hayatta kimseye ihtiyacımız yok içimizdeki gücü keşfedelim,işim ağır bi iş ama bana iyi geldi hobilerime işime vakit ayırıp kendimi iyileştirmeyi seçtim bende ve herkesi de Allah’a havale ettim :)