Leylak34 benim ilk bebeğim tiroit değerim yüksek diye düşükle sonuçlanmıştı. Tek etken bu mudur bilemiyorum kişiye göre de degisiyo olabilir ama sonraki hamileliklerimde tiroit için endişelendim hemen erken teşhisle ilaca başladım biri hayatta diğeri karnimda çok şükür ❤️