Pelinytm Benim 8.haftada tsh değerim 2,56 çıkmıştı. Devletteki doktor 2,5 altında bekleriz gebelikte ama seninki de çok yüksek değil zaten deyip ilaç vermedi. Özelden doktorum perinatolog 2,5 altında olmalı dedi ve düşük doz ilaç başlamayı önerdi. 1 ay kullanıp kan verdim yeniden 1in altına düşmüştü. İlacı şimdilik keselim dedi ama bir ay sonra yeniden kan vereceğim. Kontrollü ilerleyeceğiz.