Merhabalar, 37+3 teyim ve doktorum 39’a kadar bebek gelmezse istersem suni sancı ile dogumu başlayabileceğini söyledi. Bebeğimde ve bende herhangi bir sağlık problemi yok. Daha önce suni sancı ile dogumu başlatılan var mı? Nasil bir süreç oluyor cok merak ediyorum kararsız kaldim 40 41 e kadar beklesem mi? Olumlu olumsuz yönleri nelerdi, deneyimlerinizi paylaşır mısınız 🙏🏼