Doga_cakir amniyosentez yaptırmanız gerekiyor. Zaten amniyosentez en erken 18.19. Haftalarda yapılıyor. Bu sürece kadar da muhtemelen antibiyotik kullandırmışlardır. Bende tokso sebebiyle 19. Haftamda amniyosentez yaptırdım. 15 dk lık bir işlem çok şükür hiç bir sorun yaşamadım sonuçta pozitif çıktı. Emin ol ya bulaştıysa diye aylar geçirmek çok çok zor. 35. Haftamdayım. Ayrıca bulaş olduysa da anne karnında oluşabilecek hasarı minimuma indirmek için ekstra antibiyotik tedavisi uygulanıyor. Yani zaten haftan ilerlemiş geçtiyse bile napılabilir gibi yorumlar kromozom hastalıklarla karıştırıyor sanırım.