Test yapıldı kan tahlilinde çıktı igg ve igm pozitif ayrıca avidite de yeni kapmış olduğum yeni geciriyor olduğum cikti ikili tarama temiz çıktı amino sentez yapılması gerek bebege geçip geçmediği için enfeksiyonun ama eşim izin vermedi allahim nasıl bilirse artık dualarınız benimle olsun kızım sağlıklı olsun