Zahidedrn o konuda bilgim yok maalesef ama yenidoğan dönemi boyunca ister küvez ister muayene olsun sizden ücret alamaazlar biz mesela kızım doğduğunda ilk bir ay kontrollerine doğduğu hastanede götürdük hatta ilk bir haftadaki kontrollerine kendileri randevu verdiler ve bu bir ay boyunca hiç ücret ödemedik yada belki ufak bir katkı payı alınıyor 15 TL kadar belki onu ödemişizdir