Merhaba hanımlar 34 haftalık ikiz gebeliğim var. Şehir hastanesi takipliyim. İlk doğumumu da orda yaptım memnun kaldım. Ama şuan kafamda biraz karışıklık oluştu. Annem refakatçi olacaktı fakat ameliyat oldu ve doğuma kadar toparlanamayacak gibi. Birde ziyaret saatinde küçük çocuk almıyorlarmış. Oğlumda 3,5 yaşında ve biz hiç o kadar ayrı kalmadık kardeş travmasını en aza indirmek için uğraşıyoruz ama bu hiç hesapta yoktu. Bugün özelde bir doktorla konuştum doğumu jimerde 60bine yaparım dedi sizlerin doğum ücreti ne kadar memnun kaldığınız doktor var mı?