Ayliz5 37 haftadayım 2 3 kere açtım zaten kaş çok küçük bi alan 5 dk kalıyor tüm yüz değil sonuçta emilip vücuda geçmesi falan açıcı zaten papatya özlü bişey
susaMom_ Ayliz5 İlk haftalardan itibaren mi böyle yapıyorsunuz bende açıyorumda 1 dakika anca bekliyor zaten ama şu sıralar yapamıyorum korkudan
Ayliz5 Ona bakarsak yediklerimiz daha sıkıntı hepsinde bişey var ilaç şu bu en azından ciltten emilip aktarılması zor tabiyki her gün yapılan bişey değil 9 ay boyunca 2 3 kere yapmanın bilmiyorum tabi kimseyi yönlendirmek istemem