Benrubikon şimdiki aklım olsa 20’li yaşlarımda evlenip doğururdum. Bizim sülalenin kadınlarında 30’dan önce evlenmeyecek benim kızım, önce çalışsın biraz gibi tembihleri olduğu için sanırım etkilenip geç evlendim. İlk çocuğumu34 yaşında doğurdum. Şimdi 39 yaşında ikinciyi doğuracağım. Düşünsenizde kızım anaokuluna başladığında ben 44-45 yaşlarında olacağım. Millet torununu götürürken ben çocuğumu götüreceğim 😀😀 bir de sabır da vücut direnci de azalmış oluyor belli bi yaştan sonra. Bence yaşınız gayet iyi anne olmak için.