Bebek konusu açılınca dağlara taşlara falan durumundaydık eşimle hiç istemedik 5 sene sonra annemin torun isteğine karşı koyamadık ve 31 yaşımda anne oldum. Şimdi ikimizde çok pişman oluyoruz, keşke bu kadar beklemeseydik diye. Şimdi 2. Bebişime hamileyim 34 yaşında🥲 Doğduktan sonra çok gereksiz bi endişe olduğunu farkediceksin, keşke daha önce olsaydı dersin ama geç olsaydı diyeceğini hiç sanmıyorum