Gamzeemrmrt 10 sene önce isim çok yaygın değildi şuan park arkadaşlarımızın 3 tanesi Poyraz😂 isim kötü demiyorum yanlış anlamayın sadece çok fazla yani ben o kadar çok yaygın bi isim koymak istemiyorum oğlumun ismi Kuzey ben koymadan önce etrafımda çocuk olmadığından az sanıyordum oysa pek de az sayılmazmış😂 yani benim ilk oğlumun adı da o gına gelenlerden🤣🤣