babyloving Gltn_26 bilmiyorum bu kadar olcanı sanmıyorum benim de bebeğin kafası önde suyum fazlaydı 24. Haftada diyetle düzeldi kafasını da genetik diyolar şimdi şekerim de Van üstelik ama kilosu hiç önde değil sen başka bi doktora daha görün istensen
3_bebelianne Gltn_26 bir ay fark hiç duymadım iki hafta ılerı gerı normal şekerine bakıldımı doktor ne dedi bilemedim
Kvsr46kvsr miniminibebek aynen bizde tosuncuk bekliyoduk bi baktık ki kedi yavrusu gibi minicik 😅 olabiliyor demekki
miniminibebek Kvsr46kvsr üzülürdüm ben ama. 😂kiloya kendimi şartladığım için sağlıklı olsun en büyük temennimiz o tabide
Kvsr46kvsr miniminibebek ay yok ya 😅 bebek dediğin minicik olucak 😅 3 kiloyu geçmesin , kilolu olunca bebek gibi olmuyor sanki 😂 tabi sağlık en önemlisi❤️
miniminibebek Kvsr46kvsr ben 3600/3700 istiyorum ya çok küçük olursa kıyamam büyütemem diye korkarım 😂birazcık ele gelsin doya doya seveyim
Kvsr46kvsr miniminibebek 😅😅 bol bol kaşar muz yiyoruz ayran içiyoruz o zaman 😅 tombik bi bebeğin olur inşallah. Rabbim gönlüne göre versin. Sağ salim kucağımıza alalım hep birlikte ❤️
mrp2023 Gltn_26 2 haftaya kadar ileri veya geri normalde 4 hafta bilemedim özel mi takiplisiniz devletmi
sednc0 Gltn_26 iki hafta için normal kabul ediliyor ama sanki bir ay fazla gibi kilolu müsünüz genetik yapınız nasıl