neanladinyurdagul Aysegul_3838 yarın vereceksen bilmiyorum da en az 2 günde 1 %35 artış veya 2 katı diyor dr lar . Hayırlısı olsun hakkında ilk mi olacak
Siyahbeyaz_ Aysegul_3838 ama degerinjzin yükselme ihtimali var. Rabbimin hayirlu evlat versin kuzum öncellikle 4 veya 5 olması sizi üzmesin☺️
Siyahbeyaz_ Test yapmak neden istediniz peki mide bulantısı falan mı yoksa gecikme mi? Adetime 1 gün kaldı bugün yaptım negatifti😣
Aysegul_3838 Siyahbeyaz_ Yerleşme kanaması gibi kanamam oldu peçeteye silindiğimde fark ettim ve 10 gün kadar oldu bugünde rutin kan testi yaptırmak istedim adetime daha 12 gün felan var
Aysegul_3838 Siyahbeyaz_ amin İnşallah çok doğru yarın vereceğim inşallah yükselmez ☺️ rabbim olmayana versin
Siyahbeyaz_ Aysegul_3838 hakkında hayırlısı olsun kuzum ya olumsuz düşünme. Hayirlisina dua et demek ki nasibi varmış gelmiş ❤️
Aysegul_3838 Siyahbeyaz_ amin inşallah çok teşekkür ederim aslında hiç beklemiyordum açıkçası kaza olmadı yani öyle biliyoruz nasıl oldu şaşırdım küçük oğlum 20 aylik
Siyahbeyaz_ Aysegul_3838 inan hepsi bir büyür kuzum. evet zor ama rabbim dikkat emenize rağmen verdiyse vardır bunda da bi hayır. Bence hamilesin değerin yükselme ihtimali oldukça yüksek o yüzden tadını çıkar🙏🏼
Aysegul_3838 Siyahbeyaz_ amin inşallah cnm çok teşekkür ederim hayırlısı olsun inşallah yarın paylaşırım
iremd-1798 Aysegul_3838 anladım Rabbim evlatlarınıza sağlık versin inşallah ❤️ 5 altı gebelik sayılmaz ama iki gün sonra yeniden kan verin öyle netleşir Rabbim gönlünüze göre versin 🩷
Siyahbeyaz_ Aysegul_3838 bende adet oldum moraller bozuk. Ama çok az ped dolmadı nerdeyse. Rabbim hayırlı zamanda nasibini versin inşallah. Kaça düşmüş peki?