Ahsen1625 Bnde 14 haftaligim.dun basagrisi ve carpinti sikayetiyle acile ( devlet ) gttm sukur bebegim iyidi..bebegim iyi mi doktor ne dick derkn ona odaklandim.bi an cinsiyetini sorsam mi die icimden gecrdm.ama soramadm..gorseydi solerdi belki dimi.carsamba randevum var.ozele gdyrm bklm gostereck mi..
Ndd Sibel92 hadi ya tam emin olmusken bıdaha değişmiş 🙈 banada 13+3 te erkek dedi ama net bir ay sonra belli olur dedi. Doğana kadar hep bir şüphe olacak herhalde 😂
bicirinannesi Gamze1303 bi daha özele gidicez artık ama sanırım 20. Haftada. Daha yeni girdim ya ultrasona o yüzden ☺️