Symgmnr Hatice9202 ben de acile gittim hafta sonu kasık ağrısıyla idrarda bakteri çoktı gidin bence hemen
Papatyapapatya Havvauygun Aleykum selam...14+6yız dün gittik cinsiyet bilemedik yine tahmin bile yok...resmen çocuk şimdiden bize popo çevirdi😂baya nazlı çıktı...
Papatyapapatya FatmaAtess benimde valla eşim bozuyor piskolojimi gün sayıyor resmen işi olsa bile iptal edib hastaneye geliyor...😂00:00benden çok eşim bekliyor😂
Gamze1303 dasdogengul Amin canım benım inş yok canım özele gıdıyorum ben İzmit Konak hastanesi gülçin hanıma 😊
bicirinannesi Havvauygun biz şimdi doktordan geldik. 15+6 olmuşuz ☺️ Ultrason cihazım eski olduğu için net bişey diyemiyorum ama bi çıkıntı var gibi sanki dedi🤣 %60 erkek %40 kız dedi. Renkli ultrasona girmen lazım dedi. Değişmez heralde 🥰
bicirinannesi Gamze1303 geldik doktordan canım. 15+6 olmuşuz. Doktorun cihazı çok eski o yüzden net göremedi ama bi çıkıntı var gibi sanki dedi 🤣🤣 %60 erkek %40 kız dedi. Detaylıda net belli olur heralde
bicirinannesi Gamze1303 bi daha özele gidicez artık ama sanırım 20. Haftada. Daha yeni girdim ya ultrasona o yüzden ☺️
Sibel92 FatmaAtess bence en iyisini yapmış ben 12 haftada ilk iltimali kız olarak aldım 14.haftadada 100% kız dedi 16 haftalığım bugun doktor kesin erkek dedi😂
Ndd Sibel92 hadi ya tam emin olmusken bıdaha değişmiş 🙈 banada 13+3 te erkek dedi ama net bir ay sonra belli olur dedi. Doğana kadar hep bir şüphe olacak herhalde 😂