Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom Allah’ın izniyle kuzum serum iyi gelir benim de öyle oluyor da serum iyi geliyordu dinlen bol bol
GirlandBoy_Mom staRmama sancı için ilaç verdi orda kuzum turuncu bişeydi bide tekrar serum aldım eve gidiyorum şimdi
minussset GirlandBoy_Mom tek taraflı bebek toplanması gibi mi ? Karnının komple sertleşmesi mi kasılma ? 👀 birde bunlara ek olarak bel ağrısı rengl ağrısı oluyor mu ?
GirlandBoy_Mom Deleted33000 evet canım geçenkinden çoktu bu sefer doktor ilaç verdi ordan hemen yarın tekrar gidicem rapor alıcam uçak için bakalım
GirlandBoy_Mom minussset tek taraflı toplanma onunla beraber karnım sertleşiyor komple hafif regl ağrısı gibi yürüyünce oluyor bel ağrısı da tabi
Deleted33000 GirlandBoy_Mom belli canım nst den ee şimdi nasılsın ilacım etkisi oldu mu hafifledi mi sancı rapor vercek mi sana
staRmama GirlandBoy_Mom durur stres yapma ağır iş yapma kuzum küçük bebeğin de var ama işte elinden geldiğince :(
GirlandBoy_Mom staRmama dinleniyorum elimden geldiğince kuzum inşallah şu son haftaları da atlatsak bi sorun kalmaz en azından 37 ye kadar
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi iyiyim kuzum şükür işte serum dan sonra daha fazla çıktı sancım işin tuhafı da neyseki ilaç verdiler tekrar serum
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom olur kuzum bazen stresten oldu her şeyden oluyor Allah’ın izniyle geçer
GirlandBoy_Mom Deleted33000 iyiyim canım biraz daha hafif kasılma oluyor işte doktor vücudun doğuma hazırlanıyor dedi 2 . Olduğundan olabilir dedi işte yarın sabah gidicem tekrar bi sıkıntı olmazsa verecek