Eslem2112 GirlandBoy_Mom aşkom sancın var çok yüksek değil ama düzenli gözüküyorru 🥺ilaçla serumla falan durur cnm korkma
Eslem2112 GirlandBoy_Mom çok geçmiş olsun dikkat et aşkom dinlen üç dört hafta daha beklesen teyzem ya 🥺😍
Esraa00 GirlandBoy_Mom iyi bak işte çok şükür dursun yerinde benim gibi 37 gör de İnşallah seninki tamamına erer kuşum
GirlandBoy_Mom staRmama sancı için ilaç verdi orda kuzum turuncu bişeydi bide tekrar serum aldım eve gidiyorum şimdi