Hiranur_2180 MGVN0 benimde yumurtlamam 22sindeydi ama betan 912 daha mı erken olmuş o zaman ben yumurtlama günü hamile kaldım sanıyordum
Mira2025 Cicek4406 yükselme olmuş muhtemelen bebiş var 2 gün arayla kan verip takip edin hayırlı olsun