Aassssyyy 5 üzeri gebelik var demektir kişiden kişiye göre değerler değişebilir önemli olan 2 günde bir 2 katı artmasıdır. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 💕
Cokistersengelerbence Cicek4406 14.günde vermişsiniz benim de yumurtlama ve çatlama 26sıydı. İlk günü sayarsam bugün 10.gün ama olsa çıkardı diyorum sanki 🙈
birmayismasali Cicek4406 erken döllenme olmuş olabilir canım benim de öyleydi. Adete 5 gün varken 334 beta ile öğrenmiştim. Son adet tarihim 1 Mayıs yumurtlama 11 Mayıs. 25 mayısta da beta 334 çıktı
Aysenurkeser birmayismasali benimde son adetim 1 Mayıs 22 mayısta kan verdim betam 14 çıktı 27 mayısta kan verdim 345 çıktı en son dün 3 Haziranda kan verdim betam 6750 civarı çıktı normal mi bende gitsem kese bebek vs gözükür mü
birmayismasali Cicek4406 ben iki günde bir verdim 334-725-1521 şeklinde ilerledi daha da vermedim 4 gün sonra gittiğimde keseyi gördüm
MGVN0 Cicek4406 Tarihlerimiz çok yakın, benim de bat 6 , 21-22 Mayıs yumurtlamaydı bugün kan verdim 263 çıktı inşallah sağlıkla artar kucağımıza alırız bebişlerimizi
Hiranur_2180 MGVN0 benimde yumurtlamam 22sindeydi ama betan 912 daha mı erken olmuş o zaman ben yumurtlama günü hamile kaldım sanıyordum
birmayismasali Aysenurkeser tabiki de görürsünüzzzz hatta ben yolk saci da gördüm siz de görürsünüz hiç beklemeden gidinnn🐣
Hiranur_2180 Cicek4406 yumurtlama günümüz aynı benim betam 2 gün önce 340 çıkmıştı önemli olan düzenli artışı