Janssue Beyzanur0006 kantaron yağına başladim umarim faydası olur. İncia’nın catlak kremini almistim da vucutta berbat bir koku bırakıyor 😅 organik morganik dinlemeyip atıcam çöpe az kaldı
Beyzanur0006 Kkardelenn1 ayy amin inşallah benim temizliği de kayınvalidem ve annem bayramdan sonra yapacaklar bayramdan sonraki haftaya randevum var benim de ikinci nst olacak inşallah
Kkardelenn1 Beyzanur0006 ben gurbetteyim her ikisi de doğuma bir iki gün kala gelecek eşimle yapabildiğimiz kadarıyla artık☺️
fatmaanuurr22 Beyzanur0006 hayırlısı ne ise o olsun inşallah sağlıklı bir şekilde evlatlarımıza kavuşuruz insallh🙏🫶
sednc0 Beyzanur0006 Kızlar hastaneden çıkarken hangi kıyafeti tercih edeceksiniz peki? ben elbise bakıyorum günlük Rahat edebileceğim
Avokadoluhayat 32+3 ten selamlar kızlar. Hastane cantası hazır değil, kıyafetler yıkanıp ütülenmedi, haftaya inşallah yapıcaz 😊
nisaakb Beyzanur0006 çantaya konulacaklar hazırlandı bikaç eksik var onlar alınacak. Bir de benek arabası puset eksik hala bakıyorum. Bi de dolap eksik. Şifonyer almayı düşünüyorum şimdi oda yapmayacağım. Sizler nasıl dolap almayı düşünüyorsunuz?
panikprenses Beyzanur0006 heyecan var ama hazirliklar hala tamam degil oglusumun hastane cantasi benim hastane cantam anne bebek cantasi kuvetiydi sampuaniydi bilmem nesi hiiiicbi sey yok ortada yahu 🫣
Janssue Beyzanur0006 Sarı Kantaron yağı daha bir günde o koyu morluklarımı hafifletmiş bile sabah şok oldum. Sen de bi dene istersen belki faydasi olur. Hemen üzerine nemlendirici de sürmeyi unutma ama
kuzucugum Beyzanur0006 32+2 oldu bebeğin çoğu şeyiini hazir yıkayıp uteliyip koydum ama kendime daha hiç başlamadım bayramdan sonra bakicam 24 haziran muayene günü verildi bebege 31 haftalikken 1800 gr denildi bakalım 3 hafta sonra ne dicekler doğum yaklaştıkça korku çoğalıyor 2. Kez doğumun olucak ama ilkinde biraz zor bir doğum yaptım bu kolay olsun duanıza talibim🌸🙏🩷