Beyzanur0006 32 haftalık anneler gelin tanışalımmm, bizler de doğuma yaklaştık heyecan var mı eksikler tamamlandı mıı doktor kontrolleri nasıl gidiyorr🌸
fatmaanuurr22 Beyzanur0006 eksikler tamamlandı herşey hazır ufak tefekler dışında ☺️ ağırlaştıkça hicbirsey yapasim gelmiyor bu arada hep acıkıyoruz 😂 doğum korkusu uzun zamandır vardı ama hergun daha da artıyor
sednc0 Beyzanur0006 33 e az kaldı ayy vallahi az kaldı benim daha hastane çantam hazır değil sanki her şeyim duruyor gibi hissediyorum
Pinar59 Beyzanur0006 hastane çantam hazır kıyafetleri yıkandı bayram sonrası dolabı gelecek kıyafetleri ütüleyip yerleşilecek , pusetle arabasını alıcaz birde 🥰
Janssue Beyzanur0006 Eksik kalmadı gibi bu hafta doktora gittik oğlum 1970 gr olmuş boyu da 42 cm. Biraz zorlanma var gibi ama bugun en cok canimi sıkan çatlakların oluşmaya başlamasi oldu. Ne kadar nemlendirsem de işe yaramıyor bir de kaşınma var ki o zaten insanı çok yoruyor 😞 onun disinda cok sukur her sey yolunda sezaryen dusunuyorum ama doktor eşimin ameliyata giremeyeceğini söyledi hastane proseduruymus. Onun benimle olmasına güveniyordum simdi iyice bir anksiyete basladi ne yapacağım diye 😭
Beyzanur0006 fatmaanuurr22 Doğum korkusu son bir haftadır çöktü üzerime ve aşırı heyecan var oğluşumla tanışmama çok az kaldıı tabii ağrılar uykusuzluk da başladıı🥹
Beyzanur0006 sednc0 ayy o zaman bundan sonrası sana hemencicik geçerr benim her şey iki hafta önce tamamlandı sayılır o zaman bebişin kıyafetleriydi kendi eksiklerimdi çanta hazırlamaktı fln derken zaman geçti şimdi oyalanacak bir şey de kalmadı zaman geçmiyorr😂
sednc0 Beyzanur0006 Kızlar hastaneden çıkarken hangi kıyafeti tercih edeceksiniz peki? ben elbise bakıyorum günlük Rahat edebileceğim
fatmaanuurr22 Beyzanur0006 doktorla henüz konuşmadık doğum şeklini ama bana kalsa sezeryan istiyorum çok korkuyorum normal doğumdan 🥹
Janssue Pinar59 iki tane önden dügmeli bir tane de alt taraftan serbest gogus kismi emzirme özellikli gecelik tipi koydum
Beyzanur0006 Janssue benim de çatlaklar canımı çok sıkıyor canım karnımda çok yok ama bacaklarımın çatladığını gördüm dün gece çok moralim bozuldu
Kkardelenn1 Beyzanur0006 32+1 iz 10 Haziransa kontrolümüz var ikinci nst ye gireceğiz genel olarak her şey alındı çanta hazırlandı birtek ev temizliği duruyor onu da bu haftasonu eşimle yapmayı düşünüyoruz sağlıkla gelsin inşallah minnoslar🌸
Beyzanur0006 Kkardelenn1 ayy amin inşallah benim temizliği de kayınvalidem ve annem bayramdan sonra yapacaklar bayramdan sonraki haftaya randevum var benim de ikinci nst olacak inşallah
Janssue sednc0 bu sekilde üstten acilabiliyor altı da serbest. Lohusa külodu vs giycem wc git gel derken rahat olur diye aldim
fatmaanuurr22 Beyzanur0006 hayırlısı ne ise o olsun inşallah sağlıklı bir şekilde evlatlarımıza kavuşuruz insallh🙏🫶
Janssue Beyzanur0006 kantaron yağına başladim umarim faydası olur. İncia’nın catlak kremini almistim da vucutta berbat bir koku bırakıyor 😅 organik morganik dinlemeyip atıcam çöpe az kaldı
Janssue Beyzanur0006 Sarı Kantaron yağı daha bir günde o koyu morluklarımı hafifletmiş bile sabah şok oldum. Sen de bi dene istersen belki faydasi olur. Hemen üzerine nemlendirici de sürmeyi unutma ama