Sevdee- Pazar günü test yaptım 5 dk sonra çok silik bir çizgi , üç gün sonra yani bugün tekrar yaptım tekrar silik çıktı 5 dk içinde ama hemen değil , sonuç ne bozuk mu
Supermom488 Sevdee- henüz yeni bı gebelik olabilir o yüzden silik çıkmış olabilir bence kan vermelisiniz
Ipek0z Sevdee- kuruma çizgisi de olabilir emin olamadım açıkçası. 1-2 dk içinde çıkarsa ikinci çizgi o zaman emin olabilirsiniz hamile olduğunuza 🤍 hakkınızda hayırlısı olsun 🙏🏻🪷
Sevdee- Supermom488 fotoğraf atamadım bu siteye 🤭 kanı bayramdan sonra veririm artık, adet belirtilerim de var aslında kaşık ağrısı bacak ağrısı bilemedim
Supermom488 Sevdee- valla bekleyebiliyorsaniz helal olsun ben bekleyememistim hemen acile gidip kan vermistim
Hilalllkk Sevdee- benimki daha silikti ve vardı adet olacağımı düşünüp ped bile koymuştum 😄 çok şükür 32 haftalık bebişkom. Allah senin de sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallahh mutlaka kan testini de yaptır bence acilde açıktır orda yaptırabilirsin 🩷
Sevdee- Laboratuvarlar bayram sonuna kadar kapalıymış kan veremedim ama başka test yaptım oda pozitif çıktı var sanırım 🥰
Ekinci2772 Sevdee- bacım anne ben burdayım diyor direk hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla ilerlesin
Ekinci2772 Sevdee- bende senin gibi yaptım benimki daha silikti adete 2 gün vardı akşam olunca acile gidip kan verdim 34le öğrendim şimdi bin küsürat