betulak Gzm122 evet bana da çok geldi medipole geleceğim kontrole perşembe günü Aytakin hocaya fiyatlarda temmuzda değişecekmis zamlanacak
NurGamzee betulak evet ücret alıyolar ama ne kadar alıyolar bilgim yok sadece esra hocada bi tık yüksek oluyo oda profesör olduğu için muayene olarak da öyle
Asli0808 Beni orada doğum yaptım Doktorum Emine unlu değirmenciydi doktordan ben çok memnundum ama ama doğum zamanında mesai saati bittiği için o günkü nöbetçi doktor doğurdu beni yani Arkadaşlar mesai saatleri dışında nöbetçi kim varsa o dogurtuyo
Asli0808 Zulalaydmr ekstra ücret alıyor mu peki mesai saati disindaysa bende muayene ona gidicem normalde emine ünlüye gidiyodum ilk bebehimde ama ayrılmış
Zulalaydmr Asli0808 valla sormadım bende burda duydum ama haftaya gittiğimde soracağım varsa da yapıcak bir şey yok
Betbet34 betulak merhabalar naptınız neye karar verdiniz bende medicalpark ve medipol arasında gidip geliyorum medipol aytekin hoca medicalpark nilüfer hoca önerildi kararsızım