Seymavahit60 havası alınması gerekmiyor hazır kullanıma uygun şekilde hazırlanmış iğneler onlar hiç bişry yapmanıza gerek Yok kas olan kolunuzun veya karna uygun olan yere yapılıyor yaptıktan hemen sonra ovalayın o yeri dağıtın ilacı şişme yapmaz ben 8 aydır yapıyorum alıştım artık