Sürecim 22 saat sonra bitti 8 kere suni sancı aldım aldığım sancıyı nerdeyse hiç hissetmedim direk ilaç verildiği gibi koridora çıkıp tempolu yürüdüm sonrasında bebek kendiliğinden geldi 19 haftalıktı zaten tuvalette kendim çıkardım iki kere ıkınmamla çıktı