Selinnnxx Rabbim sizlere kolaylık versin. Başınız sağ olsun. Bol bol inşirah ayetel kürsi okuyun. Benim de gebeliğim 25.haftada sonlandı. Sezaryen olmuştum. Siz şu an hem fiziksel hem psikolojik acı çekiyorsunuz. Allahım doğumunuzu kolaylaştırsın. Bebeğinizle konuşup vedalaşın, benim de burada bir doğum postum vardı. Bir anne normal doğum yapmış ve bebeğiyle konuşarak vedalaştığını yazmıştı. Bebek henüz ayrılmak için hazır olmuyormuş. Belki faydası size olur.