sadbut kesinlikle duygularıma tercüman olmuşsunuz ☺️🥰ben o mahrem ve özel süreci eşimle geçirmek istiyorum, rahat olmak istiyorum , koridordalar hastanedeler acılarımı bağırmalarımı sancılarımı duydular mı rahatsızlığı yaşamadan rahat bir süreç istiyorum inşallah 🤲🏻hastaneye yatıştan sonra zaten giydirdikleri elbise sebebiyle de odaya girip çıkmaya hiç müsait olmayan bir süreç ve durum oluyor ayy hiç hoşlanmadığım şeyler , umarım o anda bu şeyi yönetebilirim Allah eşime de biraz daha anlayış versin 😂🤭Onu da anlayabiliyorum ilk torun heyecanıyla yanımızda olsun istiyor ailesi ama sonrasında hep olacaklar zaten önemli olan o an benim rahatlığım