TAkilicci Merhaba arkadaşlar ütünün suyu bacağına damladı canım yanıyor biraz ilk saatlere göre iyi ama acıyor yine de yanığa ne iyi gelir bilen var mı acaba? Birde yatarken gazlı bez ile sarsam mı yada açık mı kalsa?
Anneyiimbenn TAkilicci instada bi reels görmüştüm adamın yüzü vücudu bayağı bir yanmıştı ama hiç iz kalmamıştı. Eşi ilk tedavilerden sonra her zaman sarılı tuttuğunu söylemişti. Açıkta bırakınca iz kalıyormuş öyle demişti. Siz de hep sarılı tutun
44Nurgul33 Annemin yüzüne düdüklü tencere patlamıştı ne kullandıysak geçmedi en son madecassol diye bi krem sürdük sabahına hiç bişeyi kalmadı
Nimpheloss TAkilicci Çok geçmiş olsun silverdin sürmek gerekir daha sonra macadesol de kullanabilirsin ama bence bi doktora göstersen iyi olur bu arada kantaron yağı ve aloe vera jeli da iyi geliyor yanığa
2minnakannesi2 TAkilicci valla kullanır mısınız bilmiyorum linçleyende olur belki ama eşimin kolu yandı kantaron yağı ve d.yağı çok iyi geldi onun dışında krem vs işe yaramıyor.çok geçmiş olsun
2minnakannesi2 TAkilicci ya da acile gidin pansuman yapsınlar ufak görünen yanıklar sonradan çok ciddi yanığa dönüşüyor kendi kafanıza göre sarmayın bence
Aysgllarkn TAkilicci canım çok geçmiş olsun, bunu gazlı ıslak bezle kazımak gerekir, böyle durduğu taktirde enfeksiyon ve daha çok acı verir ve iyileşme sürecini uzatır. Bence bi acile gidin, silverdin tedavisine başlatılır, ilk pansumanı yaptırırsın
44Nurgul33 TAkilicci hem iz hemde acı için bütün yüzü yandı sürdük ve ertesi gün bişeyi kalmadı yüzünde şuan hiç leke yok hücre yenileyici bi krem
Basakparlar TAkilicci yanığı acıyı en etkili diş macunu geçiriyor ama iz kalma durumunu bilemiyorum diş macunu sürün yanan yere 1 saat kadar dursun sonra yıkayın tekrar sürün eser kalmaz
Burcak61 TAkilicci tahin yağı tahminin üstüne çıkan yağı topladım ben buzdolabında tanığa sürünce acısını geçiriyor su toplamıyor
Gzmgz Burcak61 kesinlikle tahin yağı. Çok çabuk toparlıyor. Hatta bi önceki hamileliğimde göğüs içinde kullanmıştım orda da çok faydasını gördüm. Sadece bebeği emzirmeden önde iyice silmek gerek alerjik olabilir ama emdirdikten sonra direk sürmek çok işe yarıyor yara olmaması konusunda
sadbut TAkilicci sakın kapatmayın gazlı bez üstüne yapışır hava alması gerekiyor ayrıca kremler yüzeysel yanıkta işe yarar fotograftan anladıgım kadarı ile taze deride var altta eger şansınız varsa bi doktora görünün derim allah korusun enfeksiyon kapmasin