Ley99 1Nihan belirti normal değil mi ben de yedinci haftadan itibaren azaldı zaten bulantı kusma gibi büyük belirtiler hiç olmamıştı şu anki durumunuz nedir vücut hamileliği alışıyor diye azalıyor diye biliyorum
1Nihan Ley99 merhaba şuan 10+4 olduk herşey yolunda doktor da çok normal herşeyden nem kapma tadını çıkar dedi bende öyle yapmaya çalışıyorum
Blumom Ley99 10 haftalık olduk biz ama akşamları daha çok oluyor soda biraz fayda ediyor ama yine de çok zorluyor gaz sıkıntosı