ho26- 8+2 olduk gecen hafta lekelenme oldu asırı korktm cnkü tüp bebek ne zorluklarla sahip oldugumu bir ben bir allah bilir cok şükür dün kontrole gittik hersey yolunda bi sıkıntı yok ama ilaçların vermiş oldugu şişkinlikle gören 8haftalık deilde 28haftalık sanar okdr şişirdi ki vücudu anlatamam buna şükür ediyorm yataktan kalkmıyorum bisürü şey yasak artk yasaklar bitsin die bekliyorum 😊