Beyazyasemin fattma_ocal Gözünüz aydın 🌸 Sizin de 3 hastalığa mı bakılmış acaba? Bir de tüm risk değerleri aynı mı? Biz de trizomi 13,18 için 1/10000 yazarken trizomi 21 içşn 1/4000 yazıyor. Biraz araştırdım da ikiz gebelikler de böyle yazıyor galiba
fattma_ocal Beyazyasemin benimde aynı sizin gibi yazıyor biri 1/4000 diğer ikisi 1/10000 ama yanında zaten küçüktür işareti var ya demekki o rakamlardan küçük demek
Sulegull Beyazyasemin benim oğlumda down sendromlu dediler bütün testlerde ama şuan gayet iyi 5 yaşında çok takmayın
Beyazyasemin fattma_ocal İnternet’e örnek sonuçlara baktım ve ikiz gebelikte trizomi 21 öyle yazıyor. Tekil gebelikte 1/10000 yazıyor. Çok şükür korkulacak bir şey yok.
fattma_ocal Beyazyasemin yok yok biz doktorla görüştük muane olduk herşey çok iyi sağlıklılar değerlerde çok iyi dedi her hangi bi sıkıntı yok yani dedi