Merhaba arkadaşlar.
32 yaşındayım ve ikiz bebeklere hamileyim. 12+4te gittiğimizde bebeklerimin biri günüyle uyumlu ve ense kalınlığı 1,7mm çıktı.
Diğeri ise 5 gün daha büyük. 13+2 çıktı ve ense kalınlığı 2,2mm çıktı.
2,2mm için biraz sınırda olarak konuştu doktorum.
Ense kalınlığı bu civarlarda çıkan hamilelerin doktorları nasıl yorumladı acaba?